• Zakon Krańca Świata (Enclave)

Przygodowa gra planszowa inspirowana powieścią Mai Lidii Kossakowskiej. Poznaj apokaliptyczny świat fantasy!

66.00 -5% 62.70
Do końca promocji pozostało:
szt. Do ulubionych
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Wysyłka w ciągu 24h
Cena przesyłki 9.99
Paczkomaty InPost (1-2 dni robocze) 9.99
Kurier InPost (1-2 dni robocze) 13.99
Kurier InPost (Pobranie) 17
Kurier DPD (1-2 dni robocze) 17
Dostępność Duża dostępność
Waga 1.7 kg

Zamówienie telefoniczne: 694823774

"Zakon Krańca Świata (Enclave)" to przygodowa gra planszowa przeznaczona dla od 2 do 4 osób w wieku od 12 lat. Świat Enclave wykreowany został przez Maję Lidię Kossakowską - pierwszą damę polskiej fantastyki.

Dwunastu przywódców religijnych zwanychMistrzami Blasku, sprowadziło kataklizm na znany do tej pory świat. Przyszło Ci żyć w tej postapokaliptycznej scenerii.Jesteś jednym z pozyskiwaczy, posiadasz niezwykłą umiejętność przenikania do tytułowej Enklawy - utopijnego wymiaru stworzonego przez Mistrzów Blasku.

Niezależnie  od tego czy pragniesz pomóc strudzonym, czy po prostu liczysz na zysk Twoim zadaniem jest wykradanie pryzów - drogocennej technologii zgromadzonej przez Mistrzów Blasku. Musisz jednak pamiętać, że podróż do wyższego wymiaru to niebezpieczne zadanie.

 

image

Zasady i cel gry:

Celem gry jest zdobycie czterech żetonów drzewa lub jak największej ilości punktów zwycięstwa. Aby to osiągnąć, pozyskiwacze muszą dokonywać udanych abordaży do Enklawy. Rozpoczynając grę, każdy z graczy otrzymuje jedną z czterech kart pozyskiwacza. Każda z kart zawiera: tory zdrowia fizycznego i psychicznego postaci oraz statystyki maszyn używanych podczas skoków do Enklawy. Gra składa się z sześciu tur, z których każda podzielona jest na pięć faz:  

1. Faza inicjatywy - ustala się kolejność z jaką rozpatrywane będą lokacje.

2. Faza planowania - ustala się w jakiej kolejności gracze będą rozpatrywać swoje działania w lokacjach. W trakcie jednej tury gracz może udać się do czterech z sześciu lokacji.

3. Faza działania - gracze rozpatrują swoje działania w lokacjach. W zależności od wybranych lokacji mogą oni min.: podpatrzeć wierzchnie karty ze stosów kart, zdobyć walutę, zakupić lekarstwa oraz pancerze, ulepszyć statystyki swojej postaci/maszyn, dokonać abordażu, udać się do Drzewa.

4. Faza Drzewa - gracze, którzy odwiedzili lokację drzewa, mogą przemienić zdobyte punkty wiedzy na punkty zwycięstwa. Ponadto mają możliwość użycia potężnych kart Drzewa.

5. Faza rotacji -  gracze przygotowują planszę oraz karty pozyskiwaczy do rozpoczęcia kolejnej tury.


image


Zalety gry:

  • rozbudowana i wciągająca rozgrywka
  • klimatyczna oprawa graficzna
  • możliwość wygrania na różne sposoby
  • wysokiej jakości wykonanie
  • gra niezależna językowo


ZAWARTOŚĆ:

  • plansza do gry
  • 4 karty pozyskiwaczy
  • 24 karty akcji
  • 115 kart
  • 60 żetonów pieniędzy
  • 57 żetonów
  • 54 drewniane znaczniki
  • instrukcja

 
WARTO ZOBACZYĆ:

 
WIDEOPREZENTACJE:

  • Unboxing

  • Wideorecenzja w serwisie Gildia TV

  • Wideorecenzja w serwisie Gildia TV (English)

  • Wideorecenzja w serwisie Geek Factor TV

Instrukcja - wersja 1.1

Autor Krzysztof Wolicki
Rok wydania 2013
Minimalna liczba graczy 2
Maksymalna liczba graczy 4
Minimalny wiek graczy 12
Maksymalny wiek graczy 99
Minimalny czas gry (min) 120
Maksymalny czas gry (min) 240
Edycja europejska
Instrukcja polska
Wysokość (mm) 295
Szerokość (mm) 295
Głębokość (mm) 75
SKU 104326
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Oceń

Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
  • Co mówią o nas klienci