• PixBlocks

Logiczna gra dla dzieci. Ucz się programować z PixBlocksem!

93.00 -5% 88.35
Do końca promocji pozostało:
szt. Do ulubionych
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Wysyłka w ciągu 24h
Cena przesyłki 9.99
Paczkomaty InPost (1-2 dni robocze) 9.99
Kurier InPost (1-2 dni robocze) 13.99
Kurier InPost (Pobranie) 17
Kurier DPD (1-2 dni robocze) 17
Dostępność Mało
Waga 1 kg

Zamówienie telefoniczne: 694823774

Czy nauka programowania bez komputera jest w ogóle możliwa? Oczywiście, że tak. Pierwszy program komputerowy powstał w połowie XIX wieku, czyli na 100 lat przed skonstruowaniem pierwszego komputera. Napisała go angielska hrabina Ada Lovelace, mając w głowie jedynie koncepcję mechanicznej maszyny liczącej, napędzanej silnikiem parowym.

Dzisiaj maszyny liczące czyli komputery, towarzyszą nam na każdym kroku, ale nie musimy ich używać, żeby wyobrazić sobie, jak działają i jak je zaprogramować. Gra "PixBlocks" służy właśnie do rozwijania takiej programistycznej wyobraźni.

Dzięki rozwiązaniu zadania przedstawionego w grze, powstanie program, który realizowany będzie przez poruszającego się królika. Dobrze napisany program doprowadzi królika do marchewek. Wszystkie marchewki zjedzone przez królika, potwierdzają, że utworzony program jest prawidłowy.

Graj, baw się, programuj!
72 zadania, 3 poziomy trudności, wariant gry dla 2-4 osób!

 

image

ZAWARTOŚĆ:

  • plansza do gry
  • 80 żetonów
  • 4 drewniane króliki
  • 64 karty
  • instrukcja

Autor Krzysztof Krzywdziński
Rok wydania 2020
Minimalna liczba graczy 1
Maksymalna liczba graczy 4
Minimalny wiek graczy 7
Maksymalny wiek graczy 99
Minimalny czas gry (min) 15
Maksymalny czas gry (min) 30
Edycja polska
Instrukcja polska
Wysokość (mm) 265
Szerokość (mm) 265
Głębokość (mm) 80
SKU 109689
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Oceń

Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
  • Produkty podobne
  • Co mówią o nas klienci